lördag 13 december 2008

Flytt, London och barn

Idag håller jag och Malin på att packa, och jäklar vad mycket saker det finns att göra.
Eftersom vi ska flytta in på måndag och lämna över den här lägenheten på tisdag så är det precis hur mycket som helst att göra.
Nu har vi precis varit på K-Rauta och handlat mer flyttkartonger och tar en välbehövlig mat paus framför göta kanal (där han för övrigt säger "nu jävlar är det krig, nu har dom skitit i det blå skåpet" som jag bloggade om för 2 inlägg sen) innan vi tar tag i packningen igen.

I veckan så har jag även varit i England Ons-Tors för att fixa tänderna, fick se Big Ben och London Eye från bussfönstret innan jag fortsatte ner mot mitt slutmål, farbror Micki som är tandläkare och han hjälpte mig.

Veckans största händelse är dock Malins syster Linda och hennes Magnus har blivit föräldrar för första gången!!!!
Dom fick en liten tjej som än så länge heter "namnlös" men dom ska nog ändra det snart till ett finare namn...
Lilltjejen föddes några veckor för tidigt men förlossningen gick bra och alla mår prima.
Hon vägde 2820 gram och var 47 cm och föddes med ett stort leende och berättade direkt för mamma och pappa att hon är stolt Djurgårdare.
Okej okej, det sista kanske jag kom på lite för mig själv, men jag ska jobba så hon blir det.

Dags att packa vidare, klart slut för denna gång.

Inga kommentarer: