lördag 20 december 2008

Inflyttningsvecka

Det var ett tag sen nu, men det har varit en grymt hektisk vecka.
Jag och Malin har nu flyttat in i nya lägenheten och den är verkligen superfin!!!!!!
Så här har min vecka sett ut.

Måndag: Flyttdag, Calle Gripen hjälpte till att flytta över allt till nya lägenheten och sedan var det bara att börja städa den gamla för fullt, började packa upp på kvällen men kom inte så långt eftersom vi var supertrötta

Tisdag: Fortsatte och packa upp, köket och badrummet blev klart

Onsdag: Eftersom sovrummet var i limegrönt så har vi sovit i vardagsrummet och därför målade vi på onsdagen om sovrummet

Torsdag: inflyttning i sovrummet och och fortsatt upp packning av prylar

Fredag: Julfest med jobbet så jag kom inte hem förrän 3.30 och då var det inte riktigt läge att börja packa upp grejjer, jag var packad själv så det räckte.

Lördag: Upp packning av lådor och sen supertrevlig middag hemma hos Jessica och Christer, (Grattis Christer som fyller år idag) tillsammans med mamma, pappa, Gustav, Jens, Ann med barn.
Sen var det hem och nu är alla lådor utom 1 klara, även granen är uppe *pust*

Imorgon blir det IKEA för inhandling av bord, lampor och lite andra saker, ska försöka bli bättre på att blogga nu när vi börjar få lite ordning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOW! vad imponerande! flytta på 1 vecka! vi har typ besökt nya lägenheten 3 ggr sen vi fick tillträde till den...
kan du inte lägga upp lite bilder på nya stället?

fredo sa...

Ska försöka så fort jag får lite tiiiid, det är stressigt i juletider, speciellt när man måste jobba...