måndag 29 december 2008

jul, jul, stressiga jul

Hej på er alla!!!
Här är världens kanske minst uppdaterade blogg just nu, men jag kan inte göra så mycket när man har så mycket annat att göra och så lite tid, här kommer en uppdatering.

Julen firades här hemma i lägenheten med Malin, pappa, mamma och Gustav.
Det var mycket trevligt med en massa julmat och klappar, en del öl och mumma och snaps för min del också.
Senare strax innan 21 åkte alla hem så jag och Malin bestämde oss för att åka ner till Mullsjö redan samma kväll eftersom Malin inte hade druckigt och det skulle vara skönt att slippa trafik.
Sagt och gjort, jag lyckades smuggla med mig 2 öl till resan som faktiskt höll ända ner.

I mullsjö blev det stor samling av hela familjen med alla tillhörande barn, även Leia som är Linda och Magnus toksöta lilla 3 veckors dotter.
Det blev 2 nätter hos Krille och Jenny och 2 nätter hos Benny och Christina.

Nytt surround system köpte jag och Malin på rean också, Sonys nya IS50 (tror jag det heter) med supersmå högtalare och förvånande bra ljud för att vara så små.

Ska försöka hinna lägga upp lite bilder för er som vill se lägenheten snart.

Inga kommentarer: