onsdag 22 april 2009

Jag ska bli pappa

För er som inte vet om det, så kan jag lika gärna göra det offentligt på bloggen nu, jag ska bli pappa.
Den 19:e februari (min födelsedag) så väckte Malin mig med en liten frukost på sängen och ett morgonpaket.
När jag väl öppnat paketet så inser jag först inte vad som ligger däri, men snart så inser jag vad det är, det är ett positivt grav test.. det är den största och bästa present jag någonsin fått, det är helt fantastiskt, jag ska bli pappa!!!!

Barnet är beräknat till andra delen av Oktober, men vi kommer veta mer efter ultraljudet i Maj.
Funderar på om man kanske skulle starta en ny pappa blogg nu är burken startat en icke pappa blogg, vi får se.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hey Frederik!!! Dude that is so cool! Jag bara önskar att du skull ditt blog med mera international språk att skriva... congratulations man :)

fredo sa...

Cool, thanks whoever this is :)
I know you have to make the comment annonymous unless you have an account here, but you could always type your name at the end of the comment :)

Unknown sa...

Fredrik för fanken! :D