onsdag 10 februari 2010

Magsjuka och ny bil

Nu har det gått ett tag sen, men det beror på att vi har varit dåliga i helgen och att det varit massor av jobb hela tiden.
För att dra det i korta drag så har Ella varit på Akuten med misstänkt öroninflammation (det visade sig att det inte var det efter vi fått remiss till KS där de kollade upp detta) men däremot så hade hon dåliga värden på röda blodkroppar (Eller var det vita? de sa vita på DS och röda på KS) nåväl, inget som var någon direkt fara men vi fick återbesökstid till Astrid Lindgrens.

Efter detta så blev vi dåliga i helgen med nåt som liknade vinterkräksjukan, Malin hävdar att det var detta medans jag menar på att det var en magsjuka, nåväl vi var alla dåliga och lilla Ella som är den finaste kämpe i världen har klarat detta med guldstjärna, det är bara på kvällen och natten som hon vaknat med ont och behövt närhet.

I måndags hämtade jag ut nya Passaten, jag hhar haft den i 3 dagar nu och är inte det minsta besviken, ledsen eller nere att jag lämnat bort Audin, snarare tvärt om, tror aldrig jag haft så mycket bil för pengarna och som verkligen är ett lok när det gäller att köra bil.
Såklart är den inte lika rolig när det kommer till aktiv körning, men jag är ju familjefar numera så jag får drömma om att köpa en "sommarbil" så småningom istället och köra aktivt med.
Bilder ska jag försöka få upp när jag tagit några, men det snöar fortfarande ute och det är grått på himlen så jag kan inte få någon rättvisa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lya
Katt
VW

Ska det inte vara tre V? Ett mer än innan iaf så du är på rätt väg. Just nu är det villa, vovve o Verso för mig.
KRAM
Mr Dyredand

fredo sa...

Ja, men nu är det
L = ägenhet
K = att
V = W

Men vi kanske är påväg mot villa så småningom :)