lördag 6 februari 2010

Sötunge, men vad kollar du på?

Idag har jag och Ella varit på babysim utan mamma, hon mår nämligen dålig och hade migrän så jag och Ella spann iväg med Audin själva mot barnsimmet.
Ella måste vara världens enklaste unge, jag lägger henne på golvet och byter om, det enda hon gör är att skrattar och charmar alla omkring henne.
Badet sköter hon exemplariskt och efteråt så säger hon nästan inte ett ord, jag lägger ner henne på golvet igen när jag klär på mig och när andra pappor tittar på henne så ler och skrattar hon medans andra ungar gapar och skriker omkring henne, för er som inte har barn så är detta nog rätt tråkigt att läsa, för er andra som förstår hur underbart det är att ha en dotter/son...

Nåja, ikväll satte jag henne i stolen och skulle ta bild på henne, men hon var inte ett dugg intresserad, undrar varför....



Jaha, det är klart att det inte går att vara fotomodell när det är hockey på TV, och Foppa är på besök på Hovet för att försöka slå Djurgården..


Och Matchen? den vann Djurgården med 4-1 så jag och Ella sjunger...
ding ding ding ding ding, klockan slår, klockan slår Djurgårn gjorde mål, å vad de, e skönt att se, Djurgårn göra mål!!!

1 kommentar:

Christina sa...

Hon är för söt den ungen kan det
månne bero på de gammla rötterna
hocky intresset är väl intvättat
från grunden av mor och far.
Kramis Stina