måndag 6 september 2010

Dag 1

Så nu är vi igång, dag 1 med soppa till lunch.
Nu har ju inte hela dagen gått än men det känns helt okej, inget särskilt sug efter godis men klockan är ju vara 14.30.

Glömde dock att väga in mig imorse av den anledningen att jag vaknade med bultande huvudvärk, igår när vi spelade innebandy så fick jag en armbåge vid tinningen så att jag känner varje pulsslag vilket bidrar till ont i huvudet. Jag beställde en läkartid och kollade så allt var okej vilket det var.

Den vikt som kommer att vara officiell invägningsvikt tar jag dock från i söndags och då låg den exakt på 82,5 och mitt mål är att komma under 80 kilo på 2 veckor, funkar det så ska jag fortsätta tills jag är nere på min gamla matchvikt som jag haft sen jag var 19 år, alltså pendla mellan 76-78 kilo.

Motivationen börjar komma så smått, inget småätande, inget onödigt socker och försöka att röra på sig.

Inga kommentarer: