tisdag 7 september 2010

Dag 2

Nu är jag inne på dag 2, igårkväll så var jag faktiskt ute på en kort joggingtur också.
Efter det hade Malin lagat lasagne som smakade himlagott när man inte ätit som man brukar.
Nåja, även här var jag duktig, även fast lasagnen innehöll lite onyttigheter så höll jag mig till en portion, inte nån liten men efteråt så var jag fortfarande sugen, men jag lät bli och drack lite vatten istället. inget okynnesätande här inte.

Så imorse så skulle jag smygkolla vad vågen sa, om det gett nåt resultat efter 1:a dagen redan och döm av min förvåning när jag gått upp.. visst har jag pendlat mellan 81-83 kilo men vågen landade igår på 82.9, alltså 1,5 kilo MER än vid invägning.. men skam den som ger sig, vi ska köra nu 2 veckor stenhårt och se om det ger resultat.

Ikväll kommer jag dock synda lite med nån öl till matchen, tur att jag varit och köpt Pripps Light öl med 50% färre kalorier.

Nu ska jag återgå till min soppa och drömma mig iväg till middag!

Inga kommentarer: