onsdag 8 september 2010

Dag 3

Jag tror det börjar hända saker nu, jag märker att kroppen har börjat reagera på det ändrade mat beteendet. Igårkväll var jag väldigt hungrig, som jag inte brukar vara, jag stod såklart emot det men magen protesterade.
Inatt så har jag sovit sämre än vanligt trots att Ella sovit bättre än vanligt, och idag har jag haft en lätt huvudvärk hela tiden, inget farligt men den gör sig ändå påmind.

En sak som jag totalt förbisett som det ska bli ändring på från nu är att dricka vatten, jag är riktigt dålig på att dricka vatten och det det är bara till middag som jag druckit vatten (eftersom jag äter soppa till lunch och ingen frukost alls) så nu ska det bli ändring på det.

Igår skrev jag felaktigt att jag gått upp 1,5 kilo, det skulle vara 0,5 kilo men ändå nästan till en rekordnotering, imorse så var det dags att kliva upp på vågen igen och då vägde jag 82,0 alltså 0,9 kilo mindre än igår, så det känns ju bra.
Nu pendlar jag ju och är nere som minst i 81 kilo så det är ju inget konstigt än så länge, det kan ju bara varit en tillfällighet men vi rockar på så får vi se vad som händer de kommande dagarna.

Inga kommentarer: