lördag 14 maj 2011

Helgen med Ella

Så är det lördag och dieten fortsätter, imorse så var verkligen vågen min bäste vän och gav mig ett glädjande besked, få se om det håller till imorgon kväll när jag avslöjar 2 veckors viktminskningen.

Malin bestämde sig för att hon och Magdalena var värda 2 dagar utan barn i Paris tillsammans så hon packade en väska och åkte tidigt tidigt i fredags vilket gör att jag och Ella får en massa tid tillsammans, och det är fantastiskt. Idag ska vi hitta på en massa saker tänkte jag, eftersom vädret är kasst så kanske vi stannar inne på förmiddagen för efter att Ella sovit lunch ska vi och titta på Calle (min systerson) spela final i en hockeycup där bara de bästa lagen från Sthlm är med.
Efter det så har Jens kommit till stan så vi måste träffa honom när han väl är på besök.

Inga kommentarer: