söndag 15 maj 2011

Invägning vecka 2

Så var det dags för cen andra invägningen och 2 veckor har gått.
Allt gick betydligt bättre än förväntat tills igår eftermiddag då vågen helt plötsligt hade ökat på ordentligt ordentligt mycket, jag var så nära att ge upp eftersom jag vägde lika mycket som jag gjorde förra veckan.. men jag bet i och fortsatte idag och det var sjukt tungt, men jag har hållit mig.

Den officiella vikten denna vecka är 80,7 kilo, alltså -1,1 från förra veckan och -2,6 kilo sen jag började.

Något som jag prövat på att laga och det med mycket väl godkänt resutat är min egen bearnaisesås. Jag testade att laga den när Malin var i Paris och nu har hon även fått prova den ikväll, och hon gillade den.
Malins föräldrar kommer upp till helgen (eventuellt Linda också) så kanske dom ska få chansen att testa den också.

Inga kommentarer: