söndag 22 maj 2011

Invägning vecka 3

Så har det gått 3 veckor sen jag började med LCHF dieten.
Det är fortfarande tungt och sockersuget som borde försvinna har inte försvunnit, det är rätt jobbigt faktiskt..
Enda anledningen till att jag fortsätter med dieten är att vågen fortsätter peka neråt, tyvärr så går det inte lika snabbt nu som förut men ändå stadigt neråt så vi håller ut iaf. en vecka till och ser vad vi kan hitta på sen, antingen så fortsätter jag eller så kanske jag byter diet och provar på något annat, men det tar vi efter nästa vecka.

Invägning har ikväll skett och vågen stannade på 79,9 kilo, äntligen en kvällsvikt på under 80 kilo. Det betyder att jag har gått ner 0,8 kilo från förra veckan och ser med spänning fram tills vågen går på 78 kg för då blir det fest med en Coke Zero :)

I övrigt så har Christina, Linda och Leia varit och hälsat på oss i helgen, de kom sent på fredag så i lördags var vi på Bromma Blocks och jag tror nog att det var jag som köpte mest, nya skor, korta byxor bland annat.
Senare blev det grillat med hemmagjord Bea, vin, kortspel och sen slutade det med att jag och Linda satt kvar rätt länge på balkongen och lyssnade på musik.

1 kommentar:

Christina sa...

Tack för en trevlig helg god mat och god dryck ses snart igen .Stina