söndag 29 maj 2011

Invägning vecka 4

...och besvikelsen är total, jag har misskött mig i veckan med att smaka på färskpotatis, druckit öl och ätit bröd.. inga stora mängder men ändå.
I veckan så kom den första svenska färskpotatisen och det var jag ju tvungen att smaka på, sen hade vi personalfest igår med fångarna på fortet bland annat, till detta hör ju öl och baugette som ingick i hela paketet, det kan man ju inte tacka nej till, sen avslutades det med en brakmiddag på ett steakhouse och sen utgång så igår var jag väldigt väldigt dåligt på LCHF och riktigt besviken när jag vägde in mig ikväll.

Den vikt som gäller vecka 4 är exakt samma som förra veckan 79,9

Jag kommer fortsätta en vecka till för att ge detta en chans, klart bra att jag kan äta lite kolhydrater och ändå stanna kvar på vikten men det har som sagt inte varit mycket kolhydrater jag ätit alls..
Nåja, vi testar en vecka till och sen får vi se om jag fortsätter

Inga kommentarer: