söndag 5 juni 2011

Söndagkväll och ingen invägning

Så är det återigen söndagkväll, men ikväll blir det ingen invägning.
Anledningen är att jag just nu sitter nere i Halmstad, klockan är 21.45 och jag har fortfarande inte orkat ta på mig nån tröja, det är ju faktiskt fortfarande 21 grader ute.
Det har varit långhelg med fantastiskt väder, klockrent sällskap och en riktigt trevlig släktträff.

Vi åkte ner till Halmstad i onsdagskväll och fortsatte till släktträffen på torsdag.
Det blev en heldag men roliga aktiviteter och jäkligt trevligt att träffa större delen av släkten, ser fram emot nästa träff om 2 år som Peter vann äran att arrangera.

I fredags så kom Majk och Marion hit och vilket väder som de kom ner med, strålande sol och riktigt svensk sommarvärme, vi har haft fantastiska dagar (nåja, en liten avstickare till Gekås, Ullared) på världens mest avkopplande ställe, Östra stranden, Halmstad.
Här är min fristad och med vänner blir den ännu mer fantastisk.

Det har såklart blivit vitt bröd, frallor, godis, öl, drinkar och annat som jag absolut inte får äta/dricka så jag har garanterat gått upp i vikt men en semester som denna så får det vara värt det, nästa vecka går vi igång igen med lite träning.
Nu ska jag njuta lite av den sista tiden som jag har ledigt innan veckan börjar igen.

Inga kommentarer: