måndag 6 juni 2011

Invägning och månag

Så har vi kommit hem från en underbar långledighet med magiskt bra väder, trevligt sällskap, god mat och mycket frossa.
Eftersom jag och Malin ska njuta av den sista ledigheten innan arbetsveckan börjar så blir detta ett kort inlägg.
Nu när jag kom hem så var jag ju tvungen att väga mig även fast jag ätit vinigummi, mjölkchoklad, parfait, toast skagen, färska frallor och mer sånt jag INTE får äta, men döm av min förvåning vad vågen visade.

Min nya officiella vikt är 78,9 kilo, alltså ett helt kilo minus från föregående vecka.
Jag kanske kan börja småfuska lite och kanske dricka lite mjölk, ta en godisbit och liknande och gå ner i vikt? jag får se om jag fortsätter på hardcore eller om jag kanske börjar balansera min kost lite mer denna vecka, jag återkommer med rapport.

Inga kommentarer: