torsdag 14 juli 2011

En prylbögs bekännelse

Ja, jag måste erkänna att jag är det, och det är nog många med mig som tycker samma sak.
För några månader sen gav jag Mac en ny chans när jag köpte en MacBook Air och den har levererat betydligt mer än jag vågat hoppas på, efter detta så köpte jag en Airport Extreme och nu har jag även inhandlat en iMac.
Tanken med denna är att den ska vara snygg och agera MediaServer, och vara snygg... och snygg.

Jag köpte den begagnad men killen som jag köpte den av har behandlat den med silkesvantar, det är inte en skråma på den och den är nyformaterad och precis som ny.
Jag fick den uppdaterade 21,5" modellen med I3 processor... alltså 1TB hårddisk och uppgraderat grafikkort.
Kan inte vänta tills jag kommer hem och får börja :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Apple fever!!
Leo

Fredo sa...

indeed..