måndag 25 juli 2011

Ingen invägning på ett tag nu

Igårkväll blev det ingen invägning och det beror på att jag är på semester.
Jag, Malin och Ella har åkt ner till Halmstad och kommer nu att vara borta i 2 veckor.
Tyvärr så ser väderprognosen som sträcker sig över 10 dagar att det ska bli regn och kallt, men då är det ju bara till att hitta på andra saker.
Nåväl, nu är det måndag morgon och innan klockan hade slagit 8 så hade jag fått 5 jobbsamtal, skön start på semestern, nåväl, det är tyvärr sånt som ingår när man kör eget.

Om vi kort ska gå igenom dieten så är jag nog nu nere på minimum, jag tror inte jag kan gå ner mer om jag inte börjar banta eller konditionsträna. Vikten har under veckan varit nere på lägst 72,1 kilo och som mest 73,9 så målet är att jag ska hålla mig under 75.

Nu är vi på semester och jag hade tänkt att njuta utan att bry mig för mycket om vad jag stoppar i mig, och utan våg så är det ju svårt att hålla reda på vad man väger, detta ska bli intressant.

Inga kommentarer: