söndag 3 juli 2011

Invägning vecka 9

Så har det gått 9 veckor på dieten och som vanligt så äter jag lite mer kolhydrater nu än tidigare. Det har blivit både glass, jordgubbar, ketchup, senap, choklad och annat men i betydligt mindre mängder än jag vanligen äter, det är ganska lätt faktisk att tänka på vad man stoppar i sig och gå ner i vikt utan att det blir allt för påfrestande och jag tror också att jag inte hade behövt köra lika hårt i början som jag gjorde utan bara äta ordentligt.

Nåja, invägningen vecka 9 stannade på 74,9 kilo, alltså 2 kilo ner sen förra veckan och jag har både nått och gått förbi mitt mål som var 75 kilo!!!!!!

Jag har nu på 9 veckor förlorat 8,4 kilo genom att skippa att dricka öl, potatis, ris, pasta, godis och annat gott som man egentligen inte behöver, och dessutom så kan man äta allt det där goda men i lagom små portioner.
Nu börjar nästa projekt som är att balansera måltiderna så att jag håller denna vikt och inte går upp mer, det får bli nästa veckas inlägg, och såklart med en ny invägning.

Inga kommentarer: