torsdag 11 augusti 2011

Bloggtorka

Så är vi tillbaka i torkans land, förut så fick jag ju lite att skriva om i ochmed dieten, men nu när jag kommit så lågt som det går så finns det inte så mycket mer att skriva om det.
Klart att jag fortfarande kommer att väga in mig men jag tror att vågen ständigt kommer att ligga mellan 73-75 kilo, precis där den ska ligga. Jag tror att jag kommer att ha tappat mitt dryga semesterkilo redan till söndag och det är klart att jag mår bra.

Jag börjar dock fundera på om man ska våga sig på en Pizza snart kanske.. Det är ju jäkligt gott och det är ju en bra grej att testa på eftersom jag vill äta mer vanlig mat, jag älskar ju all mat.

Det får bli nästa grej, att äta en pizza och se vad som händer när jag gjort det, det tar emot bara eftersom jag inte ätit en pizza på minst 3 månader nu.
Vi återkommer till det och ser vad som händer

Inga kommentarer: