söndag 14 augusti 2011

Söndag och invägning

Så har det gått 1 vecka sedan semestern slutade, otroligt vad snabbt tiden går.
Idag hade vi visning på lägenheten vilket har gjort att vi inte bott hemma på hela helgen då vi hade hit städare i fredags.
I fredags bodde vi hos mamma som är på landet, så vi hade hennes lägenhet för oss själva.
Vi kom dit ganska sent vilket gjorde att vi köpte med oss Pizza, och ja.. jag åt en hel Mexicana och en slice av Malins pizza.. big no no i min diet.
Inte nog med det så åt jag en del choklad också så inte världens nyttigaste, även i veckan blev det en del choklad.

I lördags så sov vi kvar hos Kristoffer och Magdalen, mycket trevlig kväll och till middag blev det 400 gram oxfile med bea, lite potatis och sallad. 2 öl på det och en massa whiskey.

Så jag hade inga stora förhoppningar när jag ställde mig på vågen ikväll.

Nåväl, invägningen är gjord och vågen stannade på 72,9 nytt lägsta resultat så uppenbarligen så kan man äta lite av det goda och ändå behålla vikten.

2 kommentarer:

Linda sa...

Bra gjort :)
Snart hoppar jag också på tror jag.
De frågar på jobbet om jag e gravid.... :( Hade varit roligare att säga ja!!! Kan behöva lite tips :)

Kram

Fredo sa...

Tackar, riktigt skönt att kunna äta den där pizzan, det betyder ju att det finns hopp om att äta god mat då och då också :)

Ajajaj, det kan ju fan inte vara kul att få en sån fråga, men så tjock är du ju inte, eller är det bara jag som sett fel?
Hörde att det är fler än du som börjar nu så då blir det ju lätt att stödja varandra och komma med ideer på mat också.

Ni kan ju göra en tävling hos er vem som går ner mest på 3 månader, det borde ju vara en riktigt sporre :)