tisdag 25 oktober 2011

Mycket på gång

det är redan tisdag och jag undrar fortfarande om det finns folk som läser bloggen, insåg att jag haft ett twitterkonto i flera år som jag inte utnyttjat heller.. men det kan ju alltid vara bra att ha, eller hur?
Nåja, idag fick jag ett mail från Google och deras youtube dör de ville ha möjligheten att lägga ut reklam på mina videoklipp eftersom de setts av så många personer och lockade med att tjäna pengar.
Här på bloggen kan man lägga in reklam frivilligt, men det har aldrig fallit mig in, men när Google mailar mig och ber mig ge dom möjligheten så kunde jag inte säga nej.
Kollade snabbt och insåg att min korta film när jag accelererar med en Audi RS5 har haft drygt 16.000 visningar.. nu måste jag bara hitta fler bilar och lägga upp :)

Nåja, det är mycket nu. 
Mycket jobb och mycket som händer i privatlivet.
Kort uppdatering är att på torsdag får vi nycklarna till vår nya lägenhet, en nyproducerad 4:a i järvastaden, på fredag får jag nya iPhone 4S (ja, jag är en nörd) och sen i Januari åker vi till NZ, och däremellan en massa spännande jobb.

Eftersom vi köper lägenheten i 2:a hand (trots att vi är de första som kommer att bo där då hon som beställde lägenheten ångrade sig) så får vi leva med hennes tillval, tyvärr så innebär det att sovrummets alla väggar har röda tapeter, lyckligtvis så kommer Benny och Christina upp och hjälper oss att måla om, sätta upp nya tapeter och packa upp, dessutom såklart för att träffa Ella, deras favvo barn barn ;)

Dags att sova, Malin har redan gått och lagt sig och imorgon är det jobb jobb jobb som gäller.

Inga kommentarer: